boots och en svart byxa ;D

hej alla ;D
Fick med mig ett par svar byxor från cheap monday och ett par boots från scorett idag :D
grymt nöjd faktiskt!! brukar ha skit svårt att hitta vinterskor som jag verkligen tycker jag passar i men denna gången gjorde jag det :D
Hitta inget annat :/ är bara jag eller är det inte mycket fint i affärerna nu?
Om ni vet vart man kan hitta en vinröd kabelstickad midjelång lång och vid tröja får ni gärna säga till, har nämnligen letat ihjäl mig efter en sån tröja men har inte hittat nån :(
tänkte visa er vad jag köpt med lite bilder !
skorna är från scorett och kosta 1100 :-
byxorna kommer från cheap monday och är köpta på Weekday och dom kosta 500 :-.
Ledsen för kvaliten men tog med webcamen men ni ser ett ungefär va? :D
Nu ska jag ladda inför matchen imon med godis och muusik ;)
ha en bra lördagkväll!
// Nellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0