BUShäst!

Hejhej!
sorry att jag inte bloggat tidigare idag, har inte haft tid, gick upp vid 11 ungefär och då åkte jag och mamma och handlade lite.
när vi kom hem var det äta och sen direct till stallet som gällde, jag var i stallet från typ 14.20- 19.20
så det blev en ganska lång dag.
.
Jag red lektion Hillevi skötte sig jätte fint i början, vi skuttade lite.
men sen fick hon nått tokfnatt och bara sprang och sprang och sprang jag vet inte vad som tog åt henne.
men jag fick stopp på henne tillslut och då tog vi det lite lungt och sen var hon jätte snäll igen.
min tanke när hon sprang omkring där var typ, "jag ska iallafall INTE ramla av idag!" och såklart "stanna" haha ;)
.
Hillevi var RIKTIGT svettig när vi var klara så skrittade ganska länge och sen fick fleecetäcket åka på.
Jag gjorde klart allt i stallet och myste lite med henne tills mamma kom och hämtade och då åkte vi och hämtade pizza och sen tittade vi på TV, det är min anledning till min KASSA update idag! xD
.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0