chiiillll<3

Har haft en sjukt chill dag idag , det börja med att min kemi var inställd för att läraren skulle iväg sendan så hade vi ingen vikare i historian så jag och julia gick hem och åt lunch sen ringde vår klasskamrat och sa att vi inte hade någon gympa ;D så vi sluta tjugo i elva :3 heeeelt okej ^^HAHA
Efter skolan träffa jag hilda så gick vi ner till kicks så köpte jag fransk manikyr . Så nu har jag målat franskmanikyr , det blev helt okej kunde varit bättre men är nöjd för att vara första gången :)
Nu ska jag snart ta bussen till träningen sen blir det hem och kolla på idol. ni får min helg lite snabbt också:
lördag: träning sen vet jag inte :/
söndag ; match mot Kvarnby sen kanske plugga eller något :)
kommer va helt slut efter helgen ;o sen pricken över i så ska jag ha match på måndag också plus styrketräning på gympan <3 wiihoo!
Ha en bra fredagkväll så hörs vi !
// Nellie
julia o jag i sommras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0