Helg! :)

Hej hej!
asså jag fattar värkligen inte vad det var som hände igår :S
sry för det konstiga avslutet i förra inlägget men jag var bara LITE stressad för jag satt i biblioteket i skolan och hon skulle stänga och alla gick ut så satt jag där så jag var tvungen att gå lixom.
.
Jag är iallafall hemma nu, vi hade inte sista letionen idag, vilket var skönt.
däremot hade vi Spanskaprov lektionen innan och det kndes VÄRKLIGEN inte bra :/
hoppas att det gick bättre än vad det käns som! men nu släpper vi detta det är helg nu förfaen!
nu ska vi inte deppa!
.
Imon ska jag iallalfall till stallet, Hilda kanske följer med och så sover vi kanske över, vå får se hur dett blir :)
idag händer det nog inte så mycket, ska försöka hitta på något som är kul ;)
Här får ni en bild på ett av mina halsband ;) haha fråga mig inte varför ;)
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0