Skajping vit HILDA

hej!
just nu sitter jag och skypar med hilda!
vi har skiiit kul... och så hade vi inte det.
men imon ska jag och Hilda till Frölunda torg och shopa lite.
jag ska kolla på vantar tror jag, en tröja på gina, Hunter stövlar, tja va det nått mer? :P ne tror inte det, men vi kommer ju såklart kolla på annat också och för hoppningsvis kommer jag hem med något nytt ;)
¨
förutom att preata med hilda stickar jag lite haha hur nördigt låter inte det? nemen jag stickar en mössa till vntern den ska bli bå och roooosa! :D as snöggt hoppas jag!
¨
ska nog ta och gå och lägga mig om en stund för jag är ganska trött, det är la bäst att gå och lägga sig innan man blir övertrött och vaknar till liv och sen inte kan sova.. eller? O.o
¨
jaja hade elelr aa här kommer lite bilder från idag som Hilda tog! :)
ni kan ju ignorera att jag ser helt flum ut!
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0