Slutat!

Hej!
nu har vi slutat för dagen (y)
har halv studiedag idag för vi har för mycket skoltid eller vad man ska säga så vi kommer ha 2-3 st denna terminen och 2-3 st nästa *GILLA... STARKT*!
Vi hade precis Hemmkunskap, redovisningen gick bra ;)
vi gjorde macka med champinjonstuvning på UUUCCHH va äckligt det smaka!
ska till stallet sen men inte för än om typ 3 timmar så har lite tid på mig, funderar på att baka nått ska bara rinfga mamma och fråga vad jag ska baka ahhaha kan inte komma på vad jag ska baka jag bakar lixom alltid samma sak typ ;)  haha känner att det blev ganska mycket "baka" i den menigen :P
.
på tal om ingenting låter det väldigt kul när jag skriver för mellanslags tangenten låter inte lika dant som dom andra tagenterna hihi ;)
Lysnar just nu på musik men det blir nog lite mer uppdate ikväll :)
.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0