snurrigt värre ! haha

hejhej ;)
Idag var jag och ina föräldrar och hjälpte min mormor och morfar att rensa bland saker i deras hus för att dom har flyttat :)
JAg har varit typ illamående och snurrig hela dan bara för vi inte åt något :/ men nu är det bättre efter jag ätit :D
Har lite brist på ideer på inlägg ikväll men ska vara mer kreativ så ni slipper läsa om min vardag hela tiden känns inte som det är särskilt rolig.
Men det får bli en annan kväll för nu ska jag lägga mig och läsa en bok som jag måste läsa klart i skolan ......
God natt !!
// Nellie
glömde en sak ! '
inlägget där det bara var en bild blev det något fel med jag hade skrivit ett långt inlägg men det kom visst inte med :/ men ni får leva utan det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0