Sova?

Borde nog gå och lägga mig snart, ska upp vid 08.00 eller så imon, ska ju rida lektion kl.11.00.
det är la nyttigt för mig att gå upp tidigt även på häeger, haha annars kan jag sitta uppe till 3-4 nånting och sen sova till kl.14.00 dagen efter...
Sitter och chatter med Nellie på FB just nu, lysnar på musik och så.
detta ser ut att vara ett tråkigt enlägg?? :S
men asså då kan jag göra en Hiss/Diss då bara för att lixom...
-
-
HISS!!

haha okej då tar jag en Hiss på Hillevi då xD
Hon har Nästan alltid en överaskning, ibland kan det vara riktigt jobbigt, som idag, men ibland är det bara kul xD
jag tycker att hon är så fånig, efter, när hon har stannat ooch lugnat ner sig så skrattar man bara åt det.
jäkla skithäst hahah och ändå ger jag en HISS??
ja jag tycker att hon är värd det, majoriteten av alla gånger jag rider henne är hon rolig och mysig att rida.
Hon får väldig offta små tog ryck men jag får stopp på henne nästan med en gång :)
Jag lär mig ju SJUKT mycket på det hon håller på med också så ;)
.
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0