min dag

TJA på er!
blev lite mer gjort idag än vad jag hade tänkt, eller aa typ.
föst var jag ju då på Gudskänst det var lite roliga moment haha ;)
kören tog det så jäkla alvarligt och dom stog där och typ så ganska roliga ut spesielt en med värsta flufffluff håret ;)
sen när det var "nattvarden" så gick alla fram och då gick jag och Cassie (som egentligen inte tänkte gå fram) fram för det kändes as konstigt att inte gå fram om alla andra gjorde det xD
och så fick vi inte plats på den där  saken där man ska stå på knä så vi stog bakon och då fick Cassie typ skrattanfal eller nått så det kom ett litet pipljud när non stug där och skrattade tyst för sig själv så aa haha xD
.
men sen åkte jag och mamma till stan för att leta efter Hunter stövlar, vi hittde rätt färg men såklart var det den korta modellen och det vill ju inte jag ha...
så vi ska beställa på internett istället
Det är dessa jag ska köpa :D
jao as snygga! och en stickad "strumpa" till :)
jao!
sen blev det att vara med Hilda efter det också :) kulkul, vi övade lite utställning med hennes hund Nahla!
det var kul det mad ahhaha xD sen gjorde vi lite mer saker också ;)
hihi liten söt bild på Nahla ;)
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0